Хлоргексидин 100 мл под СТМ

Хлоргексидин 100 мл

  • В стоматології (полоскання і зрошення – гінгівіт, стоматит, пародонтит), а також для дезінфекції гнійних ран, інфікованих опікових поверхонь; при інфекціях шкіри та слизових оболонок в хірургії, акушерстві, гінекології, урології (уретрит, уретропростатит).
  • Розчин хлоргексидину біглюконат 0,05% застосовується для дезінфекції рук і поверхонь.

Хлоргексидину біглюконат 0,05%

Для застосування зовнішньо шкіру навколо рани при мікротравмах обробляють розчином, після чого накладають на неї серветку, просочену розчином, потім фіксують її пластиром або пов’язкою. Перед використанням розчину для профілактики венеричних захворювань необхідна консультація лікаря.

Підвищена чутливість. Не застосовувати при дерматитах, в офтальмології та з обережністю використовувати у педіатрії. Хлоргексидину біглюконат 0,05% розчин не застосовують одночасно з іншими антисептичними засобами.

Флакон-крапельниця 50 и 100 мл

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?