Спрей косметичний протипаразитарний містить:
Перметрин |
Ефірну олію іланг-іланг |
Ефірну олію лаванди |
Шампунь для волосся містить:
Екстракт череди |
Зовнішньо. Нанести засіб на корені волосся, далі ретельно розпорошити на волосяний покрив на відстані 10–15 см, обов’язково область скронь і лоба.
Для обробки дорослого досить 15–30 г (в залежності від густоти і довжини волосся).
Після обробки слід ретельно вимити руки. Залишити на 10–40 хвилин (голову можна покрити хусткою або шапочкою), ретельно змити проточною водою з шампунем, висушити звичайним способом.
При необхідності повторити.
Волосся розчісують густим гребінцем для видалення гнид і загиблих вошей; при виявленні живих вошей обробку через 7 днів повторюють.
Не використовувати при індивідуальному несприйнятті компонентів.
При попаданні в очі промити водою.
Використовувати за призначенням.
Не використовувати для тварин.
При виникненні алергічних реакцій припинити використання.
Зберігати в недоступному для дітей місці.
Не використовувати вагітним та дітям до 2-х років.
Номінальний об’єм шампуню – 100 мл.
Номінальний об’єм спрею – 100 мл.
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.