Екстракт подорожника ланцетолистого рідкий (1:1) – 6,4 г
Вживати сироп кожні 2-3 години з однаковими інтервалами між прийомами (5-7 разів на добу).
Діти віком від 2 до 6 років – по ½ чайної ложки (2,5 мл).
Діти віком від 6 до 12 років – по 1 чайній ложці (5 мл).
Дорослі і діти віком від 12 років – по 1 столовій ложці (15 мл).
Тривалість курсу вживання визначається індивідуально, у середньому становить 5-7 днів.
Не рекомендується вагітним та жінкам, які годують груддю, при особистій підвищеній чутливості до складових компонентів, при цукровому діабеті; при порушеннях функції шлунково-кишкового тракту з підвищеною кислотністю (гастритах, гострих, хронічних і виразкових колітах, ентеритах, ентероколітах, виразковій хворобі шлунка і дванадцятипалої кишки), дітям віком до 2 років.
Дітям віком від 2 років застосовувати за призначенням лікаря.
Не застосовувати одночасно з іншими протикашльовими препаратами, оскільки це перешкоджає виділенню розрідженого мокротиння.
Флакон 100 мл
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.