5 мл сиропу (1 мірна ложка) містять: | |
екстракт рідкий листя подорожника ланцетовидного (Folium Plantaginis lanceolatae) (1:5) (екстрагент – вода) | 1,04 г |
екстракт рідкий квітів мальви звичайної (Florum Malvae sylvestris) (1:5) (екстрагент – вода) | 1,04 г |
Вживати дітям від 3-х до 5-ти років по 5 мл (1 мірній ложці) 3 рази на день,
від 5-ти до 12-ти років по 5-10 мл (1-2 мірні ложки) 3 рази на день,
дітям від 12-ти років і дорослим по 10 мл (2 мірні ложки) 3-5 разів на день.
Термін споживання – 5-7 днів.
Протипоказання: дитячий вік до 3 років, вагітність та період лактації, індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, цукровий діабет.
Флакон 100 мл
Флакон 200 мл
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.