Льодяники при кашлі зі смаком меду та лимона під ВТМ
Леденцы при кашле мед лимон под СТМ 2
Леденцы при кашле мед лимон под СТМ 1

Льодяники при кашлі зі смаком меду та лимону №16

  • Льодяники для розсмоктування містять комплекс екстрактів лікарських рослин: ісландський мох, солодка, імбир, алтей, чебрець.
  • Ексклюзивний склад.
  • Мають пом’якшувальну, обволікаючу, м’яку відхаркувальну, антисептичну властивості.
  • Сприяють нормалізації стану верхніх дихальних шляхів.
Екстракт ісландського моху 100 мг
Екстракт шавлії 100 мг
Екстракт солодки 50 мг
Екстракт імбиру  50 мг
Екстракт алтею  50 мг
Екстракт чебрецю  50 мг

 

Дітям старше 12 років і дорослим – до 4 льодяників на добу

Вік до 12 років, цукровий діабет, ожиріння, захворювання нирок, шлунково-кишкового тракту в стадії загострення, гіпертонія, індивідуальна підвищена чутливість до компонентів продукту, вагітність і період лактації.

Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану добову дозу.

Льодяники №16 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?