Вітамін Е | 1,5 мг |
Вітамін В1 (тіамін мононітрат) | 0,25 мг |
Вітамін В2 (рибофлавін) | 0,3 мг |
Вітамін В6 (піридоксин гідрохлорид) | 0,3 мг |
Фолієва кислота | 60 мкг |
Нікотинамід | 2,5 мг |
D-пантотенат кальцію | 1,5 мг |
Вітамін С (аскорбінова кислота) | 9 мг |
Вітамін В12 | 0,2 мкг |
d-Біотин | 22 мкг |
В якості додаткового джерела вітамінів дітям від 3-х років вживати 2-3 льодяники на добу.
Дитячий вік до 3 років, цукровий діабет, індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність і період лактації. Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Льодяник на паличці в індивідуальній упаковці. 50 шт в прозорому циліндрі.
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.