Кальций и витамин Д под СТМ
Кальцію цитрат з вітаміном D3
Кальцію цитрат з вітаміном D3

Кальцій і вітамін Д

  • Містить виключно цитрат кальцію, який має найбільшу ступінь засвоєння у порівнянні до інших сполук кальцію.
  • Може бути використаний як джерело високозасвоюваного кальцію та вітаміну D3 для укріплення кісток та зубів у дітей та дорослих, а також при будь-яких станах, що супроводжуються нестачею кальцію.

 

Кальцій (кальцію цитрат) 500 мг
Вітамін D3 5 мкг

 

Дітям віком від 7 до 12 років приймати по 0,5–1 таблетці 1 раз на добу; дорослим та дітям від 12 років – по 1 таблетці 1 раз на добу. Таблетку можна ділити і розжовувати. Тривалість вживання – 20 – 30 днів.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту. Прийом під час вагітності і лактації тільки після консультації лікаря. Містить джерело фенілаланіну.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Таблетки №30 та №60 у баночці

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?