Комплекс для підтримки суглобів

  • Комплекс містить популярну комбінацію глюкозаміну і хондроїтину.
  • Сприяє нормалізації функціонування опорно-рухової системи, природному відновленню хрящової тканини і зміцненню сполучної тканини.
D-глюкозаміну гідрохлорид – 300 мг
Хондроїтину сульфат 200 мг

 

Дорослим по 1 капсулі 2 рази на день під час їжі, запити водою.

Не вживати дітям до 12 років.

Індивідуальна підвищена чутливість до компонентів продукту.

Прийом під час вагітності та лактації після консультації лікаря.

Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану добову дозу.

Капсули №60 у блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?