Вітамінно-мінеральний комплекс збагачений антиоксидантами в капсулах контрактне виробництво під ВТМ

Вітамінно-мінеральний комплекс збагачений антиоксидантами

  • Преміальний вітамінно-мінеральний комплекс, збагачений антиоксидантами для лінійки ВТМ
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад
Суміш каротиноїдів, Біотин
в тому числі: Вітамін D3
Бета-каротин Селен (натрію селеніт)
Зеаксантин Кальцій (кальцію карбонат)
Лютеїн Марганець (марганцю сульфат)
Вітамін С (Аскорбінова кислота) Магній (магнію оксид)
Вітамін Е (D, L-альфа-токоферолу ацетат) Залізо (заліза лактат)
Вітамін В1 (тіамину мононітрат) Цинк (цинку сульфат)
Вітамін В2 (рибофлавін) Йод (калію йодид)
Вітамін В5 (D-пантотенат кальцію) Мідь (міди сульфат)
Вітамін В6 (піридоксину гидрохлорид) Таурин
Вітамін В12 Екстракт червоного вина
Вітамін PP (нікотинамид) Екстракт виноградної кісточки
Фолієва кислота Екстракт зеленого чаю

Вживати дорослим по 1 капсулі 1 рази на добу, під час їжі, запиваючи склянкою води.

Термін споживання – 1 місяць.

Чутливість до компонентів продукту.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Не використовувати препарат як заміну повноцінного раціону харчування.

Капсули №30 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?