Вітаміни і амінокислоти
А | |
С | |
Е | |
В2 | |
В5 | |
Біотин | |
L-пролін | |
L-лізін |
Мінерали і МСМ | |
Селен | |
Залізо | |
Цинк | |
Йод | |
Мідь | |
Марганець | |
МСМ (метилсульфонілметан) |
По 1 капсулі 2 рази на день
Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Капсули №60
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.