Вітамінно-мінеральний комплекс для дітей від 3 років в капсулах контрактне виробництво під ВТМ

Вітамінно-мінеральний комплекс для дітей

  • Вітамінно-мінеральний комплекс для дітей для лінійки ВТМ
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад
Вітамін А (як ретинолу ацетат) Біотин
Вітамін С (як аскорбінова кислота) Вітамін D2
Вітамін Е (як D, L-альфа-токоферолу ацетат) Вітамін D3
Вітамін В1 (як тіаміну мононітрат) Вітамін К1
Вітамін В2 (як рибофлавін) Селен (як натрію селеніт)
Вітамін B3 (як нікотинамід) Кальцій (як кальцію карбонат)
Вітамін В5 (як D-пантотенат кальцію) Марганець (як марганцю сульфат)
Вітамін В6 (як піридоксину гідрохлорид) Цинк (як цинку оксид)
Вітамін В12 (як цианкоболамін) Йод (як калію йодид)
Фолієва кислота (як птероїлмоноглутамінова кислота) Мідь (як міді сульфат)

Вживати дітям у віці від 3 до 7 років – по 1 таблетці на день;

у віці від 7 до 14 років – по 1 таблетці 2 рази на день.

Таблетки слід розжовувати після їжі.

Курс прийому – не більше 30 днів.

Чутливість до компонентів продукту.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Не використовувати препарат як заміну повноцінного раціону харчування.

Таблетки №24 в блістерах

Таблетки №30 в банці

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?