Седативний засіб під ВТМ

Седативний засіб

  • Комплексний рослинний засіб для нормалізації функціонального стану нервової системи, зниження рівня психоемоційного напруження.
  • Ексклюзивний склад.
  • Може бути рекомендований особам, які перебувають під впливом психоемоційних і фізичних навантажень, стресових ситуацій, а також при порушенні сну.
Валеріана лікарська
Хміль звичайний
Пустирник звичайний
Меліса лікарська

Вживати дорослим по 1-2 капсулі на добу після прийому їжі; при порушенні сну – по 1-2 капсулі за 2 години до сну, запивати достатньою кількістю питної води.

Курс застосування становить 1-2 місяці.

Чутливість до компонентів продукту.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Не застосовувати препарат як заміну повноцінного раціону харчування.

Капсули №20 у блістерах.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?