Екстракт імбиру |
Екстракт ехінацеї |
Екстракт часнику |
Вітамін С (аскорбінова кислота) |
Цинк (як оксид цинку) |
Вітамін D3 |
Дорослим і дітям з 12 років приймати для підвищення опірності організму та покращення функціонування імунної системи в період застудних захворювань по 1 капсулі 1 раз на добу після приймання їжі; при перших проявах застуди по 1 капсулі 2 рази на добу після приймання їжі. Тривалість вживання – 20 днів. Подальший термін вживання узгоджується з лікарем.
Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність, період лактації, виразкова хвороба шлунку, жовчнокам’яна хвороба Припинити вживання за 7 днів до проведення операції для запобігання ризику кровотечі в післяопераційний період.
З обережністю вживати особам, що приймають антикоагулянти та антиагреганти. Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Капсули №20
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.