Гарячий фиточай для нормальної роботи респіраторного тракту під ВТМ аптечної мережі

Фіточай “Синус” в саше

  • Чай гарячий рослинного походження для нормальної роботи респіраторного тракту, зокрема носової порожнини, а також додаткових пазух носа.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Вміст 1 саше:
Екстракт щавлю трави 50 мг
Екстракт вербени трави 50 мг
Екстракт квітів бузини чорної 50 мг
Екстракт квіток первоцвіту з чашечкою 30 мг
Екстракт шавлії 50 мг
Екстракт м’яти 10 мг
Екстракт липи 50 мг
Цинк 5 мг
Аскорбінова кислота 100 мг
Ментол 10 мг
Екстракт імбиру 50 мг

 

Дітям від 7 до 12 років – по 1 саше 1 раз на день, дітям від 12 до 17 років – по 1 саше 2 рази на день, дорослим – по 1 саше 3-4 рази на день.

Вміст саше розчинити в 100 мл гарячої кип‘яченої (не окріп) води та ретельно перемішати.

Рекомендований термін вживання – 3-4 дні.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Вік до 12 років, вагітність та період лактації; гастрити, виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки.

10 саше з розчинним порошком.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Map
    Чому ми?