Гарячий фиточай для нормальної роботи респіраторного тракту під ВТМ аптечної мережі

Фіточай “Синус” в саше

  • Чай гарячий рослинного походження для нормальної роботи респіраторного тракту, зокрема носової порожнини, а також додаткових пазух носа.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Вміст 1 саше:
Екстракт щавлю трави 50 мг
Екстракт вербени трави 50 мг
Екстракт квітів бузини чорної 50 мг
Екстракт квіток первоцвіту з чашечкою 30 мг
Екстракт шавлії 50 мг
Екстракт м’яти 10 мг
Екстракт липи 50 мг
Цинк 6,25 мг
Аскорбінова кислота 100 мг
Ментол 10 мг
Екстракт імбиру 50 мг

 

Дітям від 7 до 12 років – по 1 саше 1 раз на день, дітям від 12 до 17 років – по 1 саше 2 рази на день, дорослим – по 1 саше 3-4 рази на день.

Вміст саше розчинити в 100 мл гарячої кип‘яченої (не окріп) води та ретельно перемішати.

Рекомендований термін вживання – 3-4 дні.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Вік до 12 років, вагітність та період лактації; гастрити, виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки.

10 саше з розчинним порошком.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Map
    Чому ми?