Екстракт плодів чорниці | 165 мг |
Екстракт плодів чорної смородини | 150 мг |
Екстракт суцвіть липи | 100 мг |
Екстракт імбиру | 100 мг |
Вітамін С (аскорбінова кислота) | 100 мг |
Екстракт плюща | 50 мг |
Екстракт евкаліпту | 15 мг |
Екстракт фіалки | 10 мг |
Екстракт м’яти | 10 мг |
При перших симптомах застуди як додаткове джерело вітамінів, флавоноїдів, глікозидів, органічних кислот для покращення загального стану організму у період застудних захворювань (в т.ч. при проявах застуди).
Вагітність та період лактації, підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, дитячий вік до 7 років.
До складу входить сахароза, на що необхідно звернути увагу пацієнтам, хворим на цукровий діабет.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Протипоказання: захворювання нирок, гепатит, бронхоспазм, бронхіальна астма, виразкова хвороба шлунку та підшлункової залози, жовчнокам’яна хвороба.
5 або 10 пакетів-саше масою нетто 5 г кожний
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.