Батончик з фісташками: | Батончик з полуницею: | Батончик з кокосовою стружкою: |
Молоко незбиране згущене з цукром (молоко коров’яче незбиране, цукор, лактоза) | Молоко незбиране згущене з цукром (молоко коров’яче незбиране, цукор, лактоза) | Молоко незбиране згущене з цукром (молоко коров’яче незбиране, цукор, лактоза) |
Патока крохмальна кукурудзяна | Патока крохмальна кукурудзяна | Патока крохмальна кукурудзяна |
Альбумін чорний харчовий – 5% | Альбумін чорний харчовий 5% | Альбумін чорний харчовий 5% |
Арахіс, фісташка – 1% | Ягоди полуниці різані сушені 3% | Стружка кокосова 2% |
Аскорбінова кислота (вітамін С) – 45 мг | Сік полуниці | Аскорбінова кислота (вітамін С) – 45 мг |
Цинк (цинку оксид) – 2 мг | Аскорбінова кислота (вітамін С) – 45 мг | Цинк (цинку оксид) – 2 мг |
Дітям від 3-х років – 40 г на добу.
Дорослим – 40-120 г на добу.
Діти до 3-х років, підвищена чутливість до окремих компонентів.
Не рекомендується перевищувати зазначену кількість для щоденного споживання.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Батончик 40 г у флоу-паку
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.