Батончик з соком і фруктами 30 г

  • Смачний енергетичний батончик з соком і фруктами.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.

Батончик фруктовий – Абрикос.

Склад: питна вода підготовлена, сушений абрикос різаний (курага) – (26%), яблуко сушене різане, концентрат абрикосового соку (5%), агар-агар, фруктоза.

Батончик фруктовий – Фруктовий мікс.

Склад: вода питна, сушені фрукти різані (курага, яблуко, вишня) – (28%), родзинки, концентрат абрикосового соку, агар-агар, фруктоза.

Батончик фруктовий – Чорна смородина.

Склад: питна вода, чорна смородина сушена (28,0%), чорнослив сушений, концентрат соку смородини (5%), агар-агар, фруктоза

Батончик фруктовий – тропічний мікс + інжир

Склад: вода питна, інжир сушений (18%), сушене яблуко різане, тропічні фрукти (ківі сушені) – (10%), концентрат соку яблука, агар-агар, фруктоза, кориця мелена

Батончик фруктовий – Яблуко + насіння льону.

Склад: питна вода підготовлена, сушене яблуко різане (22,5%), родзинки, концентрат соку яблука, насіння льону (2%), агар-агар, фруктоза.

Вживати як кондитерський виріб у кількості – по 1-3 батончики на день.

Підвищена чутливість до компонентів продукту, цукровий діабет.

Не рекомендується перевищувати зазначену кількість для щоденного споживання.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Батончик 25 г у флоу-паці

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?