Батончик фруктовий – Абрикос.
Склад: питна вода підготовлена, сушений абрикос різаний (курага) – (26%), яблуко сушене різане, концентрат абрикосового соку (5%), агар-агар, фруктоза.
Батончик фруктовий – Фруктовий мікс.
Склад: вода питна, сушені фрукти різані (курага, яблуко, вишня) – (28%), родзинки, концентрат абрикосового соку, агар-агар, фруктоза.
Батончик фруктовий – Чорна смородина.
Склад: питна вода, чорна смородина сушена (28,0%), чорнослив сушений, концентрат соку смородини (5%), агар-агар, фруктоза
Батончик фруктовий – тропічний мікс + інжир
Склад: вода питна, інжир сушений (18%), сушене яблуко різане, тропічні фрукти (ківі сушені) – (10%), концентрат соку яблука, агар-агар, фруктоза, кориця мелена
Батончик фруктовий – Яблуко + насіння льону.
Склад: питна вода підготовлена, сушене яблуко різане (22,5%), родзинки, концентрат соку яблука, насіння льону (2%), агар-агар, фруктоза.
Вживати як кондитерський виріб у кількості – по 1-3 батончики на день.
Підвищена чутливість до компонентів продукту, цукровий діабет.
Не рекомендується перевищувати зазначену кількість для щоденного споживання.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Батончик 25 г у флоу-паці
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.