Екстракт плодів чорниці | |
Вітамін С (як аскорбінова кислота) | |
Вітамін Е (як D, L-альфа-токоферолу ацетат) | |
Вітамін В1 (як тіаміна мононітрат) | |
Вітамін В2 (як рибофлавін) | |
Вітамін В5 (як D-пантотенат кальцію) | |
Вітамін В6 (як піридоксину гідрохлорид) | |
Вітамін В12 | |
Вітамін PP (как ніацинамід) | |
Фолієва кислота | |
Біотин | |
Селен (як натрію селеніт) | |
Марганець (як марганцю сульфат) | |
Залізо (як заліза лактат) | |
Цинк (як цинку сульфат) | |
Йод (як калію йодид) | |
Мідь (як міді сульфат) |
Дорослим та дітям віком від 12 років по 1 капсулі 2 рази на день під час або після їжі, запиваючи достатньою кількістю рідини.
Тривалість вживання – протягом 1 місяця.
Підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.
Не рекомендується приймати одночасно з іншими полівітамінними комплексами.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Капсули №30 у блістерах.
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.