Фиточай сахароснижающий под СТМ

Фіточай “Діабет-стоп” цукрознижуючий

  • Може бути рекомендований як природне джерело біологічно активних речовин;
  • Сприяє нормалізації вуглеводного обміну і нормалізації рівня цукру в крові.
Кульбаби коріння15,0%
Квасолі стулки15,0%
Хвоща трава15,0%
Звіробою трава10,0%
Аронії плоди10,0%
Кропиви листя10,0%
Стевії листя10,0%
Чорниці плоди5,0%
Дерну плоди5,0%
Шипшини плоди 5,0%

1-2 фільтр-пакети залити склянкою окропу, настояти протягом 10-15 хвилин.

Чутливість до компонентів, вагітність, період лактації, діти до 14 років.

Фільтр-пакети №20 по 1,5 г

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?