Вміст в 1 капсулі: | |
Комплекс біфідо- і лактобактерій (Bifidobacterium bifidum, Bifidobacterium lactis, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei) | сумарно 2 х 109 КУО |
Гідролізований колаген (пептиди колагену) | 150 мг |
Вітамін С (як аскорбінова кислота) | 80 мг |
Вітамін Е (як токоферолу ацетат) | 20 мг |
Цинк (як цинку оксид) | 10 мг |
Бета-каротин | 5 мг |
Біотин | 50 мкг |
Селен (із неактивних дріжджів) | 50 мкг |
Вживати дорослим і дітям старше 12 років по 1 капсулі 1 раз на добу, під час їжі, запиваючи склянкою води.
Термін споживання – 1 місяць.
Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Вік до 12 років, вагітність та період лактації.
Капсули №30 в блістерах.
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.