Комплекс лакто- і біфідобактерій (Streptococcus thermophilus, Lactobacillus bulgaricum, Bifidobacterium infantis), сумарно |
1,2 х 107 КУО |
Для дітей у віці 3-12 років: по 1 капсулі 1 раз на добу. Дорослим та дітям віком від 12 років – по 1 капсулі 2 рази на добу. Рекомендовано приймати під час їжі. Для дітей і дорослих, які не можуть проковтнути капсулу, капсулу можна відкрити безпосередньо перед вживанням і розмішати її вміст із прохолодною рідиною (сік, вода та ін.) або їжею. Не додавати до гарячого! Курс приймання – не менше 10 днів залежно від стану. Подальший термін приймання узгоджується з лікарем.
Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту. Прийом під час вагітності і лактації тільки після консультації лікаря. Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Капсули №10 в блістері
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.