Пробіотик з вітамінами, мінералами та колагеном для здоров'я та краси шкіри під ВТМ аптечної мережі

Пробіотик б’юті

  • Комплекс, що містить ліофілізовані життєздатні лакто- і біфідобактерії, вітаміни, мінерали і колаген.
  • Сприяє підтриманню і відновленню балансу нормальної мікрофлори кишечника і шкіри, підтриманню функціонального стану кишечнику і шкіри, підтриманню рівноваги імунної системи організму, в тому числі імунної функції шкіри.
  • Вітаміни і мікроелементи в складі засобу сприяють захисту клітин від оксидативного стресу.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Вміст в 1 капсулі:
Комплекс біфідо- і лактобактерій (Bifidobacterium bifidum, Bifidobacterium lactis, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei) сумарно 2 х 109 КУО
Гідролізований колаген (пептиди колагену) 150 мг
Вітамін С (як аскорбінова кислота) 80 мг
Вітамін Е (як токоферолу ацетат) 20 мг
Цинк (як цинку оксид) 10 мг
Бета-каротин 5 мг
Біотин 50 мкг
Селен (із неактивних дріжджів) 50 мкг

Вживати дорослим і дітям старше 12 років по 1 капсулі 1 раз на добу, під час їжі, запиваючи склянкою води.

Термін споживання – 1 місяць.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Вік до 12 років, вагітність та період лактації.

Капсули №30 в блістерах.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?