Комплекс лакто- і біфідобактерій (Bifidobacterium bifidum, Bifidobacterium longum, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei) – сумарно | 2 х 10⁹ КУО |
Для дітей у віці 3 -12 років: по 1 капсулі 1 раз на добу.
Дорослим і дітям старше 12 років – по 1 капсулі 2 рази на добу.
Рекомендується приймати під час їжі.
Для дітей і дорослих, які не можуть проковтнути капсулу, капсулу можна відкрити безпосередньо перед вживанням і розмішати її вміст з холодною водою або їжею.
Не додавати до гарячої їжі!
Індивідуальна підвищена чутливість до компонентів продукту.
Прийом під час вагітності та лактації після консультації лікаря.
Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендовану добову дозу.
Капсули №30 та №20 у блістерах
Капсули №30 у банці
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.