Цукор | |
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру (молоко коров’яче незбиране, цукор, лактоза) | |
Патока | |
Альбумін чорний харчовий – 5% | 2,5 г |
Барвник натуральний карамельний колер | |
Ароматизатор «Ванілін» |
Дітям від 3-х до 12 років – 25 г (1/2 батончика) на добу
Дітям старше 12 років і дорослим – 50 г (1 батончик) на добу.
Цукровий діабет, ожиріння, порушення вуглеводного обміну.
Індивідуальна підвищена чутливість до компонентів продукту.
Прийом під час вагітності та лактації після консультації лікаря.
Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендовану добову дозу.
Батончик 50 г в флоу-паку
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.