Батончик натуральний 40 г

  • Смачний енергетичний батончик з натуральним складом.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.

Склад 1: імбир сушений, кумкват, насіння гарбузове, насіння льону, насіння соняшникове, папайя, фініки.

Склад 2: ананас, ананас пастила, кокосова крихта, льон, насіння гарбузове, насіння соняшникове, фініки.

Склад 3: ізюм, журавлина, льон, насіння гарбузове, насіння соняшникове, фініки.

Склад 4: льон, малина сушена, насіння гарбузове, насіння соняшникове, папайя, фініки.

Вживати як кондитерський виріб у кількості – по 1-3 батончики на день.

Підвищена чутливість до компонентів продукту, цукровий діабет.
Не рекомендується перевищувати зазначену кількість для щоденного споживання.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Батончик 40 г у флоу-паці

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?