Екстракт кореню ашваганди | 400 мг |
що містить вітанолідів | 10 мг |
Магній (як магнію оксид) | 200 мг |
Вітамін В6 (як піридоксину гідрохлорид) | 1,6 мг |
Дорослим по 1 капсулі 1 раз на день після приймання їжі, запиваючи достатньою кількістю води.
Тривалість вживання встановлюється лікарем.
Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.
Не приймати одночасно з седативними препаратами, антидепресантами, імунодепресантами, а також продуктами, що містять аргінин і триптофан.
Слід бути уважним тим, хто водить автомобіль або виконує інші функції, які потребують високої концентрації та уваги.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендовану кількість (порцію) для щоденного споживання.
Протипоказання: дитячий вік до18 років, діабет, гіпертонія і гіпотонія, виразка шлунку, аутоімунні захворювання, захворювання щитовидної залози. Не можна вживати вагітним і жінкам в період лактації та годування груддю.
Капсули №20 в блістерах
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.