Аскорбінова кислота в таблетках — популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло — згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Виведення класичного ВТМ дозволяє отримати від 35% продажів і вище (в середньому від 60 упаковок на ТТ в місяць) в категорії.
Звучить спокусливо? Так, але…
У чому ж проблема? Відповідь прозаїчна — низька цінова категорія продукту не дозволяє заробити. І 35% в упаковках виглядають зовсім не так само переконливо в гривнях.
Для початку, проаналізувати ринок пильніше.
Як можна помітити, є практично тільки дві форми — таблетки 500 мг і дитяча форма 25 мг. Також, на відміну від більшості ринкових категорій, тут не сформовані середній і високий цінові сегменти.
Що це означає? Те, що будь-якому покупцеві, не залежно від потреб і запиту, в аптеці запропонують один і той самий продукт.
При цьому, розглядаючи зарубіжні ринки, ми бачимо велику сегментацію категорії за ціною, формулами і формами випуску. Цю тенденцію підтверджує і бренди у високому ціновому сегменті, що з’явилися на нашому ринку, як наприклад, вітамін С Солгар. Проте продажі таких продуктів поодинокі в аптеці, і зовсім не відповідають стандартам ВТМ.
Звісно! Потрібна «преміальна» ВТМ з доданою цінністю в середньому ціновому сегменті.
Містить 100% натуральний вітамін С з екстракту ацероли виробництва Франції. Без барвників, консервантів і ароматизаторів.
Скільки клієнтів Вашої аптеки віддадуть перевагу повністю натуральному продукту при наявності вибору?
Наш відповідь — не менше 30%!
Маючи доступну для клієнта ціну ВТМ Вітамін С натуральний має маржинальність в 3 рази вище, ніж у стандартного блістера.
Крім того, ми можемо запропонувати Вам лінійку для різних категорій клієнтів:
Зателефонуйте нам по телефону (067) 105 46 70 або заповніть форму нижче, і ми з Вами зв’яжемося
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.