Вітамін С 1000 мг в таблетках контрактне виробництво під ВТМ

Вітамін С 1000 мг в таблетках №16

  • Може бути використаний в якості додаткового джерела вітаміну С в період застудних захворювань для підвищення опірності організму, а також при інших станах, що супроводжуються нестачею вітаміну С.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Вітамін С 1000 мг

Дорослим вживати по 1 таблетці 1 раз на день після приймання їжі. Таблетку можна розжовувати або розсмоктувати.

Термін вживання узгоджується з лікарем, інакше не більше 20-30 днів.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Прийом під час вагітності і лактації тільки після консультації лікаря.

Містить джерело фенілаланіну.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Таблетки №16 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?