Вітамін D3 в  дозі  4000 МО в м'яких желатинових капсулах для лінійки ВТМ

Вітамін D3 2000 МО МЖК

  • Вітамін D3 в  дозі  2000 МО в м’яких желатинових капсулах для лінійки ВТМ.
  • Сприяє нормальній роботі імунної системи в період застудних захворювань.
  • Сприяє засвоєнню кальцію та фосфору і підтриманню нормального рівня кальцію в крові.
  • Підтримує нормальний стан кісток та зубів, а також нормальну функцію м’язів.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Вітамін D3 50 мкг (2000МО)

Якщо інше не призначене лікарем – дорослим по 1 капсулі 1 раз на день під час або після приймання їжі.

Тривалість прийому визначає лікар.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність і період лактації.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану кількість (порцію) для щоденного споживання.

Протипоказання: саркоїдоз, туберкульоз, ниркова недостатність, нефролітіаз, гіперкальціємія, гіпервітаміноз D.

М’які желатинові капсули №60, №36 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?