Тонизирующее средство с лимонником под СТМ

Тонізуючий засіб з лимонником

  • Дієтична добавка містить стандартизований екстракт плодів лимонника китайського – загальновідомого природного адаптогена, стимулятора центральної нервової системи.
  • Може бути застосована як природний адаптоген, доцільно застосування при перевтомі, зниженні працездатності, сонливості, астенічному синдромі, а також при тривалих фізичних навантаженнях, може бути рекомендована під час нічного неспання (сесія, нічне чергування).
  • Екстракт плодів лимонника китайського виробництва Франції.
Екстракт плодів лимонника китайського23,3%
Вітамін В51,2%
Вітамін В60,7%
Вітамін В20,6%
Вітамін В10,5%

Дорослим та дітям віком від 14 років – по 1 капсулі 1 раз на день після приймання їжі.

Стимулюючий ефект — через 30–40 хвилин, відчувається впродовж 6 годин.

Не приймати більше 14 днів.

Дитячий вік до 14 років, вагітність та період лактації, підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, гіпертонія, підвищена збудливість, епілепсія, безсоння, гострі інфекційні та вірусні захворювання, печінкова недостатність.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Капсули №10 у блістері

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?