Симбіотик високодозованний в капсулах контрактне виробництво під ВТМ

Симбіотик високодозованний

  • Високодозованний комплекс, що містить ліофілізовані життєздатні мікроорганізми та пребіотики, який підтримує рівновагу імунної системи, сприяє відновленню балансу мікрофлори кишечника при його порушенні.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Комплекс лакто- і біфідобактерій (Streptococcus thermophilus, Lactobacillus bulgaricum; Bifidobacterium infantis) – сумарно 5 х 109 КУО*
Інулін
Харчові волокна

Дітям у віці від 6 років і дорослим вживати по 1 капсулі 1 раз на добу під час їжі.

Курс приймання – не менше 10 днів.

Чутливість до компонентів продукту.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Не використовувати препарат як заміну повноцінного раціону харчування.

Капсули №20 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?