Риб'ячий жир 500 мг в м'яких желатинових капсулах контрактне виробництво під ВТМ

Риб’ячий жир

  • Може бути рекомендований як джерело поліненасичених жирних кислот Омега 3. Сприяє нормалізації функціонування серцево-судинної системи та покращенню кровообігу. Має антиоксидантні та загальнозміцнювальні властивості.

Риб’ячий жир – 500 мг

Дорослим та дітям старше 12 років – по 2-3 капсули 2-3- рази в день, під час вживання їжі. Термін вживання 1 місяць, надалі термін вживання узгоджувати з лікарем.

Індивідуальна чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність та період лактації, діти до 12 років.

Не перевищувати рекомендовану денну норму. Продукт не є замінником різноманітного, збалансованого харчування та здорового способу життя.

Капсули №30, №100

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?