Пробіотик імуно преміальний

  • Комплекс живих ліофілізованих лакто- і біфідобактерій в дозі 2 мільярда в 1 капсулі.
  • засіб сприяє підтримці та відновленю баланса нормальної мікрофлори кишечника, покращенню функційного стану кишечника, підтриманню рівноваги імунної системи та підвищенню неспецифічної резистентності організма.
  • Зберігає активність при кімнатній температурі, не потребує холодового зберігання.
Комплекс лакто- и біфідобактерій (Bifidobacterium bifidum, Bifidobacterium longum, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei) – суммарно 2 х 109 КУЕ

Для дітей віком від 3 до 12 років: по 1 капсулі 1 раз на добу.

Дорослим та дітям старше 12 років – по 1 капсулі 2 рази на добу.

Рекомендується приймати під час їди.

Для дітей та дорослих, які не можуть проковтнути капсулу, капсулу можна відкрити безпосередньо перед вживанням та розмішати її вміст із прохолодною рідиною або їжею.

Не додавати до гарячої їжі!

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Прийом під час вагітності і лактації тільки після консультації лікаря.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Капсули №30 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?