У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації? Потрібен ВТМ для швидкої і зрозумілої рекомендації!
Ми пропонуємо комплексне рішення для Ваших клієнтів:
ВТМ Імунокомплекс – завдяки оригінальному складу засіб об’єднує в собі 6 найбільш популярних і затребуваних на ринку компонентів в 1 капсулі
Наша маркування відповідає актуальним вимогам Українського законодавства, що захищає Вас від ризиків
Ми пропонуємо різні формати навчання Ваших співробітників з урахуванням поточної ситуації, а також аналітику ефективності навчання для Вас
Компоненти в складі ВТМ Імунокомплекс доповнюють дію один одного, забезпечуючи таким чином комплексну підтримку імунної системи.
Детальніше про СТМ іммунокомплекси в нашому каталозі.
Заповніть форму зворотного зв’язку нижче або зателефонуйте нам по телефону (067) 105 46 70
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.