Льодяники при кашлі з екстрактами шавлії та чебрецю контрактне виробництво під ВТМ

Льодяники при кашлі з екстрактами шавлії та чебрецю №16

  • Льодяники для розсмоктування містять екстракти шавлії та чебрецю.
  • Екстракт шавлії має протизапальну і дезінфікуючу дію.
  • Для нормальної роботи органів верхніх дихальних шляхів.
Екстракт шавлії 100 мг
Екстракт тим’яну (чебрецю) 50 мг

Дітям від 7 до 12 років вживати по 1 – 2 льодяники на добу.

Дітям старше 12 років і дорослим вживати до 4 льодяників на добу.

Дитячий вік до 7 років, цукровий діабет, ожиріння, захворювання нирок, шлунково-кишкового тракту у стадії загострення, гіпертонія, індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність і період лактації.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Льодяники №16 в блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?