Комплекс вітамінів групи В в капсулах під ВТМ аптечної мережі

Комплекс вітамінів групи В

  • Додаткове джерело вітамінів групи.
  • Допомагає підтриманню нормальної роботи нервової системи, сприяє зниженню втоми та втомлюваності.
  • Підтримує нормальну роботу імунної системи і сприяє нормальному енергетичному метаболізму.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Вітамін В1 (як тіаміну гідрохлорид) 1,6 мг
Вітамін В2 (як рибофлавін) 2 мг
Ніацин (як нікотинова кислота) 10 мг
Вітамін В6 (як піридоксину гідрохлорид) 2 мг
Фолат (як птероїлмоноглутамінова кислота) 400 мкг
Вітамін В12 (як ціанокобаламін) 3 мкг

Якщо інше не призначене лікарем – дорослим по 1 капсулі 1 раз на добу під час або після приймання їжі.

Тривалість прийому визначає лікар.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану кількість (порцію) для щоденного споживання.

Протипоказання: ниркова та печінкова недостатність, дитячий вік, вагітність та період лактації.

Капсули №30 в банці

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?