Інгредієнти | В 1 таб | Вітаміни | В 1 таб |
Екстракт чорниці | 200 мг | С | 80 мг |
Лютеїн | 10 мг | А | 200 мкг |
Зеаксантин | 2 мг | Е | 12 мг |
Цинк | 10 мг | В1 | 1,1 мг |
Селен | 50 мкг | В2 | 1,4 мг |
В6 | 1,4 мг | ||
Р | 50 мг |
Дорослим приймати по 1 таблетці в день після прийому їжі, розчинивши у склянці води.
Не застосовувати дітям до 14 років, жінкам у період вагітності та лактації, при підвищеній чутливості до будь-якого з компонентів продукту.
Не перевищувати рекомендовану добову дозу. Не застосовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Перед застосуванням рекомендована консультація лікаря. Не є лікарським засобом.
Шипучі таблетки №20 в тубі
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.
І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.
Що необхідно в такій ситуації?
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.