Заліза бісгліцинат в капсулад під ВТМ аптечної мережі

Заліза бісгліцинат

  • Додаткове джерело заліза.
  • Сприяє нормальній когнітивній функції мозку, енергетичному метаболізму, утворенню червоних кров’яних тілець та гемоглобіну, нормальному транспорту кисню в організмі, підтримує нормальну роботу нервової та імунної систем, допомагає зниженню втоми і втомлюваності, відіграє роль в процесі поділу клітин.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Залізо (як бісгліцинат заліза) 15 мг

Якщо інше не призначене лікарем, дівчатам від 12 до 17 років та чоловікам по 1 капсулі 1 раз на день,

дорослим жінкам  по 1 – 2 капсули на день під час приймання їжі.

Тривалість вживання встановлюється лікарем.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану кількість (порцію) для щоденного споживання.

Протипоказання: дитячий вік до 12 років, вагітність, період лактації, порушення обміну заліза, проблеми з ШКТ, гемоліз хронічний, гепатит, таласемія, ниркова недостатність, гемосидероз, сидеробластная анемія, виразка дванадцятипалої кишки.

Капсули №30 в банці.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?