Вітамін D3 в дозуванні 4000 МО під ВТМ аптечної мережі

Вітамін D3 форте 4000 МО

  • Може бути рекомендований в якості додаткового джерела вітаміну D3.
  • Сприяє нормальній роботі імунної системи в період застудних захворювань. 
  • Сприяє засвоєнню кальцію та фосфору і підтриманню нормального рівня кальцію в крові. 
  • Підтримує нормальний стан кісток та зубів, а також нормальну функцію м’язів
Вітамін D3  10мкг (4000 МО) 

Якщо інше не призначене лікарем – дорослим по 1 капсулі 1 раз на день під час або після приймання їжі. Тривалість прийому визначає лікар. Максимальний ефект спостерігається при прийомі з їжею, що містить жири.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту, вагітність і період лактації. 

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози. 

Саркоїдоз, туберкульоз, ниркова недостатність, нефролітіаз, гіперкальціємія, гіпервітаміноз D. 

Капсули №30 в бістерах

Капсули №60 в банці

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?