Колоїдне срібло | |
Екстракт алое | |
Екстракт ісландського моху | |
Екстракт цикламену | |
Ефірна олія м’яти | |
Д-пантенол | |
Вітамін Е | |
Вітамін А |
Засіб закапують — 1 краплю в один носовий прохід; при відсутності побічних явищ дозволяється до застосування (1 натискання — 1 крапля).
1–2 вприскування (по 1–2 краплі) у кожний носовий хід на слизову оболонку носу 1-3 рази на добу.
Тривалість застосування не більше 10 днів.
Для місцевого застосування.
Індивідуальна чутливість до окремих компонентів, діти до 3 років.
Флакон з розпилювачем 10 мл
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.