Аптека «Здрава» — аптечна мережа, що налічує 25 аптек в Запоріжжі та Запорізькій області. Постійний клієнт нашої компанії з 2015 року. Наразі в портфелі 19 СТМ
Ми довго шукали оптимального партнера для виробництва ВТМ, і пропозиція компанії «Прайвіт Лейбл Девелопмент» для нас виявилася найбільш цікавою, як по відношенню до ціни, так і якості послуг, що надаються. І незважаючи на те, що ми співпрацюємо не так довго, ми вже встигли реалізувати кілька значних проектів, ще ряд — на підході.
У наших планах подальший розвиток співпраці — благо, з «Прайвіт Лейбл Девелопмент» робити спільну справу легко — ми отримали надійного, стабільного, прогнозованого та креативного партнера.
Артур Керобян
Начальник відділу маркетингу АМ «Жива вода», «Благодать», «Здрава».
Аптечна мережа 9-1-1 — це компанія, що динамічно розвивається. Заснована в 1996 році, сьогодні мережа представлена 670 аптеками в 20 областях України. Наш постійний клієнт з 2016 року.
З компанією «Прайвіт Лейбл Девелопмент» по ВТМ стали співпрацювати з кількох причин:
На досягнутому зупинятися не плануємо — в кожній місткій категорії плануємо ввести ВТМ.
Сергій Ашотович Данієлян
Засновник компаній «Аптечна мережа 9-1-1», «Аптека оптових цін»
Аптечні мережі «Будьте здорові», «Економ-і-я» і «Еко-Аптека» успішно працюють на ринку України вже 20 років. За цей час відкрили понад 50 аптечних установ на території Києва, Київської, Чернігівської, Житомирської областей. Є клієнтом нашої компанії з 2017 року. Зараз в портфелі понад 13 ВТМ від «Прайвіт Лейбл Девелопмент».
Випуск ВТМ в сфері здоров’я та краси здається, на перший погляд, ризикованим кроком — покупці відповідально ставляться до свого здоров’я і віддають перевагу товарам відомих брендів з великою історією.
Наша компанія має власний досвід випуску ВТМ, які завоювали довіру покупця і зайняли частку продажів в категорії понад 50%.
Завдяки співпраці з компанією «Прайвіт Лейбл Девелопмент», ми отримали можливість розширити категорії, в яких ВТМ має впевнено зайняти значну частку, завдяки якості, унікальним властивостям і конкурентній ціні.
Дмитро Васильович Гурак
Директор ТОВ «Київфарм», керівник АМ «Будьте Здорові», «Економ-і-я» і «Еко-Аптека»
Аптечна мережа «Сімейна аптека» почала свою роботу на ринку України в 2004 році і наразі нараховує 34 аптеки в Харкові і Києві.
15 СТМ з’явилися на полицях аптек мережі завдяки співпраці з нашою компанією, починаючи з 2017 року.
Розвиток ВТМ — один із пріоритетних напрямків для нашої аптечної мережі, тому при пошуку партнера для нас насамперед важливі надійність, індивідуальний підхід і спектр послуг, що надаються. З «Прайвіт Лейбл Девелопмент» стабільно співпрацюємо вже 3-й рік. За цей період наш портфель збільшився на 11 нових продуктів в найбільш перспективних категоріях.
Компанію відрізняє комплексний підхід, який включає: створення продукту «під ключ» з урахуванням наших потреб — від формули до маркування та упаковки, виробництво, а також розробку маркетингової стратегії і навчання персоналу. Завдяки співпраці з «Прайвіт Лейбл Девелопмент» ми пропонуємо нашим покупцям якісний продукт за доступною ціною, що підтверджується позитивними відгуками і повторними покупками ВТМ. Також введення ВТМ підвищує маржинальність і забезпечує зростання категорії, що дає стимул до розвитку бізнесу.
Плануємо розвивати наше співробітництво і в подальшому.
Руслан Чернишов
Провідний маркетолог ТОВ «Астарта»
АМ «Аптека Благодать» працює на ринку України з 2005 року, за цей час відкрито 15 торгових точок в Запоріжжі. Активну співпрацю з нашою компанією розпочато в 2015 році. Наразі в портфелі 19 ВТМ від «Прайвіт Лейбл Девелопмент».
Ми довго шукали оптимального партнера для виробництва ВТМ, і пропозиція компанії «Прайвіт Лейбл Девелопмент» для нас виявилася найбільш цікавою, як по відношенню до ціни, так і якості послуг, що надаються. І незважаючи на те, що ми співпрацюємо не так довго, ми вже встигли реалізувати кілька значних проектів, ще ряд — на підході.
У наших планах подальший розвиток співпраці — благо, з «Прайвіт Лейбл Девелопмент» робити спільну справу легко — ми отримали надійного, стабільного, прогнозованого та креативного партнера.
Артур Керобян
Начальник відділу маркетингу АМ «Жива вода», «Благодать», «Здрава».
Свою історію аптечна мережа «Жива вода» веде з 2001 року, коли її перша аптека була відкрита на бульварі Центральному в Запоріжжі, і зараз налічує 20 аптек. Постійний клієнт нашої компанії з 2015 року. За цей період більше 19 ВТМ від «Прайвіт Лейбл Девелопмент» активно продаються в аптеках мережі.
Ми довго шукали оптимального партнера для виробництва ВТМ, і пропозиція компанії «Прайвіт Лейбл Девелопмент» для нас виявилася найбільш цікавою, як по відношенню до ціни, так і якості послуг, що надаються. І незважаючи на те, що ми співпрацюємо не так довго, ми вже встигли реалізувати кілька значних проектів, ще ряд — на підході.
У наших планах подальший розвиток співпраці — благо, з «Прайвіт Лейбл Девелопмент» робити спільну справу легко — ми отримали надійного, стабільного, прогнозованого та креативного партнера.
Артур Керобян
Начальник відділу маркетингу АМ «Жива вода», «Благодать», «Здрава».
«Аптека оптових цін» — соціально орієнтований бренд аптечної мережі. Заснована в 2012 мережа, вона активно розвивається на фармацевтичному ринку України. В даний час мережа нараховує близько 426 аптек.
З компанією «Прайвіт Лейбл Девелопмент» по ВТМ стали співпрацювати з кількох причин:
На досягнутому зупинятися не плануємо — в кожній місткій категорії плануємо ввести ВТМ.
Сергій Ашотович Данієлян
Засновник компаній «Аптечна мережа 9-1-1», «Аптека оптових цін»
Аптечні мережі «Будьте здорові», «Економ-і-я» і «Еко-Аптека» успішно працюють на ринку України вже 20 років. За цей час відкрили понад 50 аптечних установ на території Києва, Київської, Чернігівської, Житомирської областей. Є клієнтом нашої компанії з 2017 року. Зараз в портфелі понад 13 ВТМ від «Прайвіт Лейбл Девелопмент».
Випуск ВТМ в сфері здоров’я та краси здається, на перший погляд, ризикованим кроком — покупці відповідально ставляться до свого здоров’я і віддають перевагу товарам відомих брендів з великою історією.
Наша компанія має власний досвід випуску ВТМ, які завоювали довіру покупця і зайняли частку продажів в категорії понад 50%.
Завдяки співпраці з компанією «Прайвіт Лейбл Девелопмент», ми отримали можливість розширити категорії, в яких ВТМ має впевнено зайняти значну частку, завдяки якості, унікальним властивостям і конкурентній ціні.
Дмитро Васильович Гурак
Директор ТОВ «Київфарм», керівник АМ «Будьте Здорові», «Економ-і-я» і «Еко-Аптека»