Міді глюконат в капсулах під ВТМ аптечної мережі

Міді глюконат

  • Додаткове джерело міді.
  • Сприяє підтриманню нормального стану сполучних тканин, нормальному енергетичному метаболізму і транспорту заліза в організмі.
  • Слугує  нормальній роботі нервової та імунної систем. Сприяє нормальній пігментації шкіри та волосся. Допомагає захисту клітин від оксидативного стресу.
  • Контрактне виробництво для Вашої аптечної мережі – від дизайну упаковки до доставки на склад.
Мідь (як глюконат міді) 1000 мкг

Якщо інше не призначене лікарем – дорослим по 1 капсулі 1 раз на день після приймання їжі.

Тривалість вживання встановлюється лікарем.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану кількість (порцію) для щоденного споживання.

Протипоказання: захворювання нирок, вагітність та період лактації, дитячий вік, довготривалий контакт з міддю на  виробництві.

Капсули №30 в банці.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

    Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?