Средство для мочевыделительной системы в капсулах под СТМ
Урокомплекс в капсулах під ВТМ
Урокомплекс в капсулах під ВТМ

Комплекс для сечовидільної системи з лікарськими екстрактами і ефірними маслами в капсулах

  • В якості дієтичної добавки до раціону харчування як додаткове джерело біологічно активних речовин, що містяться в лікарських рослинах – плодах моркви дикої, трави материнки, кореня любистку, листках розмарину, ефірному маслі м’яти перцевої, ефірному маслі ялиці.
  • Сприяє покращенню загального стану організму, нормалізації функціонування сечовивідних шляхів і нирок.
  • Екстракти материнки і дикої моркви мають антимікробні властивості.
  • Біологічно активні речовини, що входять до складу лікарських рослин сприяють зменшенню запального процесу, розслаблення гладких м’язів і усунення спазму сечовивідних шляхів, поліпшення виділення сечі, а також володіють антиоксидантними властивостями.
Листя розмарину
Корінь любистку
Ефірна олія ялиці
Ефірна олія м’яти
Екстракт моркви дикої
Екстракт материнки

Вживати дорослим по 1 капсулі 3 рази на добу, запиваючи склянкою питної води.

Термін споживання від 5 до 30 днів.

Вік до 18 років, вагітність та період лактації; гастрити, виразкова хвороба шлунку та дванадцятипалої кишки; набряки внаслідок серцевої недостатності або порушення функції нирок та/або рекомендація лікаря щодо обмеження споживання рідини; наявність конкрементів в нирках більше 3 мм в діаметрі.

Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.

Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Капсули №30 у блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?