wp-external-links
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/jkvxskhu/public_html/wp-includes/functions.php on line 61141 флакон або стік-пакет 10 мл містить: | |
Аргінін | 730 мг |
Бетаїн | 500 мг |
Бетаїну гідрохлорид | 656 мг |
що еквівалентно: | |
аргініну цитрату | 1000 мг |
бетаїну | 1000 мг |
Перед споживанням вміст 1 стік-пакета або флакона розвести в 1/2 склянки (100 мл) води кімнатної температури.
Дітям від 3 до 12 років: вміст 1 стік-пакету розвести в 1/2 склянки (100 мл) води кімнатної температури і випити після їди. Рекомендована кількість споживання на добу 1 стік-пакет або флакон.
Дітям від 12 роківта дорослим: вміст 1 стік-пакету розвести в 1/2 склянки (100 мл) води кімнатної температури і випити після їди. Рекомендована кількість споживання на добу 1-3 стік-пакети або флакони.
Рекомендований термін споживання 3-4 тижні. В подальшому термін споживання узгоджується з лікарем.
Не вживати при індивідуальній непереносимості інгредієнтів.
Жінкам у період вагітності та лактації вживати тільки за рекомендацією лікаря.
Не вживати дітям до 3 років.
Стік-пакет або флакон 10 мл.
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.