Вітаміни і амінокислоти
| А | |
| С | |
| Е | |
| В2 | |
| В5 | |
| Біотин | |
| L-пролін | |
| L-лізін |
| Мінерали і МСМ | |
| Селен | |
| Залізо | |
| Цинк | |
| Йод | |
| Мідь | |
| Марганець | |
| МСМ (метилсульфонілметан) | |
По 1 капсулі 2 рази на день
Індивідуальна підвищена чутливість до окремих компонентів продукту.
Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування.
Не перевищувати рекомендованої добової дози.
Капсули №60
Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?
Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ
Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?
Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.
Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.
Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.