Засіб проти карієсу під ВТМ

Засіб для гігієни порожнини рота «Проти карієсу»

  • Ефективний засіб для гігієни порожнини рота та догляду за зубами.
  • Його оригінальна формула забезпечує тривалий антибактеріальний захист, прекрасно очищає та забезпечує приємне відчуття свіжості в роті.
  • Є активним доповненням до зубної пасти для комплексної гігієни порожнини рота, рекомендованої стоматологами.
  • Фторид натрію, який входить до складу ополіскувача, має виражений протикаріозний ефект, відновлює мінеральний баланс та зміцнює емаль.
  • Екстракти ялиці, м’яти, ромашки, кори дуба та алантоїн надають ефективну антимікробну, протизапальну та загоюючу дії.
  • Самостійно може використовуватися для профілактики утворення зубного каменю та підтримки ясен у здоровому стані.
  • Не вимагає додаткового розведення.
Екстракт ялиці сибірської
Екстракт квіток ромашки
Екстракт кори дуба
Алантоїн
Хлоргексидин
Ментол
Натрію фторид

Вміст фторидів 0,02%

Рекомендується при кожному полосканні використовувати 15–20 мл.

Полоскати порожнину рота 3–4 рази на день протягом 15–30 секунд.

Для досягнення максимального ефекту не приймати їжу та напої протягом 30 хв. після застосування.

Не ковтати.

Флакон 200 мл

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?