Як безпечно випустити Власну Торгову Марку?

Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ:

  1. Важливо підібрати склад майбутнього продукту ВТМ таким чином, щоб він мав конкурентну перевагу в своєму сегменті.
    Кардиокомплекс под СТМЦе дозволить не тільки збільшити націнку і рентабельність продукту, а й підвищити лояльність покупців, стимулювати повторні покупки.
    Наприклад, вітамін С з натурального екстракту ацероли без барвників і ароматизаторів замість хімічно синтезованого. Або комплекс для підтримки серцево-судинної системи, який впливає на всі три її компонента – серце, судини і кров – замість односпрямованих засобів.
  2. Перевірити маркування на відповідність вимог Українського законодавства.
    У тому числі останніх, наприклад, Наказ МОЗ №1145 від 15.05.2020. Також однією із обов’язкових вимог наразі є винесення на упаковку відповідального за маркування. Більш докладно про всі “підводні камені” маркування дієтичних добавок Ви можете прочитати в нашій статті.
  3. І звичайно, необхідно перевірити розроблений ВТМ на предмет наявності патентного захисту, схожості з конкурентами.
    У сучасних умовах багато компаній пильно стежать за дотриманням своїх прав інтелектуальної власності і вже не рідкісні випадки судових розглядів і накладення штрафів на порушників. Для виключення ризиків наша компанія при розробці продукту проводить повну перевірку не тільки назви, а й складу, дизайну упаковки, співпрацюючи з декількома патентними бюро і патентними повіреними. Також ми реєструємо назви, дизайни ВТМ для наших клієнтів.
    Патент на состав средстваІ реєструємо рецептури розроблених нашою компанією інноваційних складів. Одним з таких, що охороняються патентом № 144429 України, є комплекс для підтримки серцево-судинної системи.

Працюючи в правовому полі, ми надаємо нашим клієнтам максимальний захист і прозорі умови співпраці.

Як правило, розробка нових продуктів в лінійці ВТМ вимагає значних ресурсів і часу, організації відповідного відділу в структурі, регулярного навчання та розвитку співробітників.

Звернувшись до нас, в «Прайвіт Лейбл Девелопмент», Ви отримаєте продукт «під ключ», включаючи розробку, виробництво і просування ВТМ у Вашій аптечної мережі.

Зателефонуйте нам по телефону +38 (067) 105 46 70 або заповніть форму нижче, і ми з Вами зв’яжемося.

Поділитися у соцмережах

Продукти за темою

Схожі статті

Наскільки важливе маркування дієтичної добавки ВТМ? Що обов’язково повинно бути в ньому, а що, навпаки, потрібно виключити?

Наші рекомендації допоможуть Вам зробити маркування інструментом, що допомагає продажу, а не джерелом неприємностей.

У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

Що необхідно в такій ситуації?

Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Чому ми?