Вітамінно-мінеральний комплекс під ВТМ аптечної мережі

Вітамінно-мінеральний комплекс

  • Збалансований вітамінно-мінеральний комплекс, що містить 11 вітамінів в поєднанні з 8 мінералами і мікроелементами виробництва Швейцарії.
  • Сприяє загальному зміцненню організму, імунної системи в період респіраторних захворювань, при неповноцінному і незбалансованому харчуванні.
  • Європейська якість.
  • Без барвників, ароматизаторів, консервантів.
11 вітамінів і 8 мінералів і мікроелементів виробництва Швейцарії:
Вітамін А
Вітамін С (як аскорбінова кислота)
Вітамін Е (як D, L-альфа-токоферолу ацетат)
Вітамін В1 (як тіаміну мононітрат)
Вітамін В2 (як рибофлавін)
Вітамін В5 (як D-пантотенат кальцію)
Вітамін В6 (як піридоксину гідрохлорид)
Вітамін В12
Вітамін PP (як ніацинамід)
Фолієва кислота
Біотин
Селен (як натрію селеніт)
Кальцій (як кальцію карбонат)
Марганець (як марганцю сульфат)
Магній (як магнію оксид)
Залізо (як заліза лактат)
Цинк (як цинку сульфат)
Йод (як калію йодид)
Мідь (як міді сульфат)

 

Дорослим і дітям старше 12 років по 1 капсулі в день під час їжі

Вік до 12 років, вагітність і період лактації, підвищена чутливість до компонентів продукту.

Не слід використовувати в якості заміни повноцінного раціону харчування.

Не перевищувати рекомендовану добову дозу.

Капсули №30 у блістерах

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Map
    Чому ми?