Натуральный витамин С для малышей клубника

Вітамін С натуральний для малюків від 3-х до 7-ми років зі смаком полуниці

  • Преміальний продукт в категорії вітаміну С.
  • Містить натуральний вітамін С з екстракту ацероли виробництва Франції.
  • Відрізняється високою біодоступністю.
  • Забезпечує добову потребу дорослої людини у вітаміні С.
  • Сприяє посиленню імунітету в період простудних захворювань.
  • Без барвників, ароматизаторів, консервантів

Стандартизований екстракт ацероли (барбадоської вишні) виробництва Франції – 100 мг, що еквівалентно натуральному вітаміну С – 25 мг

Дітям віком від 3 до 7 років по 1 таблетці на день незалежно від приймання їжі. Тривалість вживання 10 – 20 днів.

Дитячий вік до 3 років, підвищена чутливість до окремих компонентів продукту. Прийом під час вагітності і лактації тільки після консультації лікаря. Не слід використовувати як заміну повноцінного раціону харчування. Не перевищувати рекомендованої добової дози.

Таблетки №10 в тубусі.

Подивитись ще товари з групи

Замовити зворотній дзвінок

    Ваше им'я

    Номер телефону

    Дата дзвінка

    Час дзвінка


    Схожі продукти

    Статті за темою

    Відстежуючи тенденції сучасного фармринку і спостерігаючи за успішним досвідом колег, Ви вирішили випустити Власну Торгову Марку в своїй аптечній мережі. Як це зробити ефективно і безпечно? На що треба звернути увагу?

    Ось кілька порад, які допоможуть уникнути помилок при розробці і запуску ВТМ

    У сезон респіраторних захворювань в аптеці зростає попит не тільки на вітамін С, а й на різноманітні засоби для підтримки імунної системи.

    І коли до провізора звертається клієнт з питанням: «Дайте що-небудь для імунітету», то йому буває складно вибрати оптимальний засіб для рекомендації серед різних груп. А пропозиція більш ніж 3-4 препаратів, як Ви знаєте, катастрофічно знижує ймовірність покупки.

    Що необхідно в такій ситуації?

    Аскорбінова кислота в таблетках – популярний і часто перший ВТМ в аптечній мережі. І це зрозуміло – згідно з ринковими даними в середньому в 1 аптеці на місяць продається 150-200 упаковок “аскорбінки” зі значними сезонними коливаннями при середній вартості від 5 до 10 гривень за блістер.

    Аптечний роздріб, попри всі застереження, — теж ринок. Віддаючи належне специфіці, пов’язаній з опікою пацієнта, моральними, етичними та законодавчими нормами, оператор ринку, природно, прагне підвищити рентабельність свого бізнесу, бажаючи платити гідну зарплату співробітникам, тримати достатні за площею приміщення і т.п. Один із шляхів підвищення маржинальності бізнесу — зниження собівартості продукції за рахунок витрат на просування.

    Чому ми?